웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
•••GlaMor Rose•••
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

 

آقو ديروز زنمون ازمون پرسيد بهترين فيلمي که تو عمرت ديدي چي بود؟ گفتم فيلم عروسيمون،البته وقتي از آخر به اول ديدمش!گفت چرا ازآخر به اول؟گفتم آخه اينجوري اول يه شام مفصل خورديم،بعد يکم رقصيديم،بعد تو همه طلاهاتو از دست و گردنت درآوردي دادي به مادرم،بعد حلقه رو درآوردي دادي به من،آخرشم سوار ماشين شدي رفتي خونه بابات!...آقو تا اينو گفتيم زنمون پريد سرمون به حد مرگ مارو زد!ها ها ها ها ها ها...داغونم کردا له له شدم! واقعاٌ اين که ميگن صداقت بهترين راهه بسيار حرف مزخرفيه!!
 
نگاره: ‏آقو ديروز زنمون ازمون پرسيد بهترين فيلمي که تو عمرت ديدي چي بود؟ گفتم فيلم عروسيمون،البته وقتي از آخر به اول ديدمش!گفت چرا از آخر به اول؟گفتم آخه اينجوري اول يه شام مفصل خورديم،بعد يکم رقصيديم،بعد تو همه طلاهاتو از دست و گردنت درآوردي دادي به مادرم،بعد حلقه رو درآوردي دادي به من،آخرشم سوار ماشين شدي رفتي خونه بابات!...آقو تا اينو گفتيم زنمون پريد سرمون به حد مرگ مارو زد!ها ها ها ها ها ها...داغونم کردا له له شدم! واقعاٌ اين که ميگن صداقت بهترين راهه بسيار حرف مزخرفيه!!‏

 



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت14:36---2 مرداد 1392
سلام به دوست خوبم


اگر دوست داري که از هر بازديد وبلاگت درآمدقابل توجهي داشته باشي وبا هر کليک روي پيجت درآمد کسب کني روي لينکي که برات گذاشتم کليک کن و ثبت نام کن


باتوجه به آماربازديد خوبي که داري حتما درآمد خوبي نصيبت ميشه! [گل][گل][گل]


من خودم ازين طريق در حال حاضر صاحب درآمد هستم و خيلي هم راضيم سريعتر در پارس پا ثبت نام کن و به درآمدي باورنکردني دست پيدا کن[گل]


http://likeee.ir/?q=regnuser&sadeghalavi=1293


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 2 / 5 / 1392 ] [ 13:51 ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

درود فراوان.به Glamor.roseخوش اومدید. دوستای گلم،پیشنهاد ها و انتقاد ها و نظرای زیباتونو تو دل بهاریتون نگه نداری و برامون بنویسید. ما هم سعی میکنیم بهترین ها رو براتون به نمایش بزاریم. با تشکر
امکانات وب