웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
웃♥... بهترین ها فقط و فقط در اینجا...♥유
•••GlaMor Rose•••
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب

دوست داشتم تا باران بودم.تا غبار غم ها را از تنت دور می کردم.

دوست داشتم تار بودم تا آهنگ دوست داشتن برایت می نواختم.

اما افسوس نه بارانم نه تارم ولی هر چه هستم دیوانه تو هستم.

وقتی که باران می بارد به تعداد قطراتی که می تونی بگیری دوستم

داشته باش.و بدون به تعداد قطراتی که نمی تونی بگیری دوستت دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

z.k
ساعت22:34---3 شهريور 1392
قشنگ بود
پاسخ: مرسی عزیزم


f2
ساعت21:12---2 شهريور 1392
وب زیبایی داری
پاسخ: مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: SmS، ،
[ 2 / 6 / 1392 ] [ 15:34 ] [ мõħáÐêšε ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

درود فراوان.به Glamor.roseخوش اومدید. دوستای گلم،پیشنهاد ها و انتقاد ها و نظرای زیباتونو تو دل بهاریتون نگه نداری و برامون بنویسید. ما هم سعی میکنیم بهترین ها رو براتون به نمایش بزاریم. با تشکر
امکانات وب